Κυριακή 25 Μαρτίου 2012

ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΠΟΛΛΑ!!!!

Δεν θα σας δείξω τίποτα σήμερα γλυκές και αγαπημένες μου φίλες.Σήμερα θα πω ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΙΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΕΣ όλες που γνώρισα μέσα στην γειτονιά και όσες θα γνωρίσω ακόμα.Να ευχηθώ αν έχετε στην οικογένεια σας Ευαγγελίες,Ευάγγελους να τους χαίρεστε.!!! Οι παρέα σας είναι πολύ σημαντικό κομμάτι της ζωής μου τώρα πια και σας ευχαριστώ για την μεγάλη αγκαλιά που μου έχετε δώσει.Και για να μην με παρεξηγήσετε που ξεχώρισα την σημερινή μέρα να ευχηθώ σας λέω απλά οτι γιορτάζω και εγώ σήμερα.!!!! Και θα οργανωθώ καλύτερα σιγά σιγά με τον καιρό και για τις δικές γιορτές.!!!!Και επειδή είχα και τα γενέθλιά μου στις 11 Μαρτίου να ετοιμάζεστε για givaway.!!!!! 
Πάρτε ένα γλυκάκι.!!!









Ελπίζω να κάλυψα όλα τα γούστα.!!!
Φιλιά πολλααααααααααα.!!!!

37 σχόλια:

  1. Ωχ, με το πού μπήκα έπεσα με τα μούτρα στα γλυκά!
    ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΕΥΑ,να σε χαίρεται η οικογένειά σου κι εμείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Χαρά.!!!!Ελπίζω να μην σε επηρέασα αρνητικά.Φιλιά.!!!!

      Διαγραφή
    2. Με τόσες καρδιές ένα γύρω και γλυκά στη μέση θα μπορούσε να μπει ανάμεσά μας κάτι αρνητικό; Απορώ πως το σκέφτηκες,άκου και τη Μυρσίνη κάτι ξέρει...
      Ξανά τις καλλίτερες ευχές μου.

      Διαγραφή
    3. Χαχα.Γεια σου βρε Χαρά με τα ωραία σου.Φιλά πολλααααααααα.!!!!!

      Διαγραφή
  2. Χρόνια σου πολλά και να είσαι γερή.Και του χρόνου.Όμως με τόσα γλυκά βαρυστομάχιασα.Είμαι και γλυκατζού και δεν μπόρεσα να αντισταθώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ κορίτσι.Καλά έκανες ένα γλυκό που και που χρειάζεται.!!!Φιλιά.!!!

      Διαγραφή
  3. Χ Ρ Ο Ν Ι Α Π Ο Λ Λ Α Α Α Α Α Α Α ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!! Είχες και γενέθλια έ ;!!!!!! Ψαράκι είσαι κι εσύυυυυυ;;!!! Και αναρωτιόμουνα πιό πρίν άν είναι σημερα η γιορτή !!!! Να είσαι πάντα καλά Ευάκι μου γλυκό !!!! Γερή...δυνατή και με πολύ αγάπη και χαρά στη ζωή σου !!!!! Να σε χαιρόμαστε....είσαι μιά γλύκα...δέν ήξερα τί να πρωτοτσιμπήσω ανάμεσα σε όλες αυτές τις λιχουδιές που μας κερνάς !!!!! Θα φάω απ'όλα...τώρα όμως..όχιιιι... σάν τη Πετροβασίλη ( βλέπε Χαρά) που έπεσε με τα μούτρα...χάχάχά !!!
    Να είσαι καλά και να περάσεις πολύ όμορφα απόψε ;ο)) !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ γλυκό μου μυρσινάκη για τις ευχές σου.!!!Φιλάκια πολλαααα.!!!

      Διαγραφή
  4. Ευχαριστώ για το σοκολατάκι....Χρόνια Πολλά γλυκιά μου! Εύχομαι να πέρασες τέλεια σήμερα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΕΥΑ ΜΟΥ!!!!!!
    ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ!
    ΚΑΛΑ ΑΠΟ ΓΛΥΚΑ....ΒΛΕΠΩ....ΚΑΛΕ ΤΙ ΝΑ ΠΡΩΤΟΠΑΡΩ;
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΟΡΙΤΣΙ ΧΡΥΣΟΧΕΡΙΚΟ ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ ΓΕΡΗ ΚΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ!!!
    ΤΑ ΓΛΥΚΑΚΙΑ ΣΟΥ ΟΛΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΤΑ ΤΣΑΚΙΣΑ ΝΟΕΡΩΣ ΧΙ ΧΙ ΧΙ!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Νάσια,σε ευχαριστώ πάρα πολύυυ για τις ευχές σου.!!!!Φιλιά.!!!!

      Διαγραφή
  7. χρονια μας πολλα!!!!!!Δεν το πιστευωωωω !!!Ιδιο ονομα και με μια μερα διαφορα γενεθλεια????Αδελφη ψυχη εισαι εσυ!!!!!Φιλακια και παλι πολυχρονη!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Εύα μου.Να μας χαίρονται.!!!Συγνώμη που δεν είδα την ανάρτηση με τα γενέθλια σου.!!!Να τα χιλιάσεις.!!!

      Διαγραφή
  8. Χρόνια πολλά να είσαι γερή και ευτυχισμένη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρόνια πολλά και καλά! Πω πω πόσα ψαράκια μαζεύτηκαν, στις 14 είμαι εγώ. Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το το ψαράκι.Ευχαριστώ Καλυψώ.Φιλιά πολλά.!!!!!

      Διαγραφή
  10. Χρόνια πολλά Ευάκι!!!!γερή ευτυχισμένη και πάντα δημιουργική!!!!φιλάκια και καλή εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αν και καθστερημένα Ευα μου χρόνια πολλά και καλά!!!Ευχαριστώ για το κέρασμα!!!Τα σιροπιαστα η αδυναμία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΥΑ ΜΟΥ!!!!ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΕΥΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ!!!!!
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρόνια πολλά!!!Να είσαι πάντα καλά και δημιουργική!!! Ευχαριστούμε για το κέρασμα!!! Τα σιροπιαστά τέλεια...και τα άλλα βεβαίως αλλά...αδυναμίες είναι αυτές!!!Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ασπα μου για τις ευχές.Γιαυτό έβαλα από όλα τα γλυκά.Να ευχαριστηθείτε όλοι.Φιλιά.!!!!!

      Διαγραφή
  14. Χρόνια σου πολλά!!! Ό,τι επιθυμείς!!! Καλέ τί να πρωτοδιαλέξω; Μάλλον στην σοκολάτα θα πέσω με τα μούτρα! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχάριστώ γλυκιά μου Μαρία.!!!!!Φάε ότι σου αρέσει.!!!Φιλιά.!!!!!!

      Διαγραφή
  15. Χρόνια πολλά, καλά και δημιουργικά!!!!!Ευχαριστούμε για το κέρασμα!Δεν ξέρω τι να πρωτοδιαλέξω!Να έχεις μια καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. καλημερα!!!περασα να σου ευχηθω ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑ~!
    να εχεις μια απολαυστικη,ηλιολουστη και δημιουργικη εβδομαδα!φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ που πέρασες.Πάρε και ένα γλυκάκι καθώς φέυγεις.!!!!Φιλιά.!!!

      Διαγραφή
  17. Χρόνια πολλά για χτες! Ότι επιθυμείς!
    Ευχαριστώ για τα γλυκάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή