Σάββατο 30 Ιουνίου 2012

Τι άλλο πια τσάντες!!!!χαχα

Γεια σου παρεούλα μου. Αέρα σήμερα στην Αθήνα , να δροσιστούν αυτοί που ζεσταίνονται.Εγώ η "περίεργη" (το λέω ευγενικά γιατί δεν μπορείτε να φανταστείτε τι ακούω χαχα) που λέει οι οικογένεια μου δεν ζεσταίνομαι εύκολα.!!!! Μακάρι να είστε σε παραλίες , σε κήπους δροσερούς , σε βεράντες , μπαλκόνια ή έστω κάπου που περνάτε όμορφα , δροσερά , ξεκούραστα , δημιουργικά.......
Θα σας δείξω μερικές ακόμα τσαντούλες που έφτιαξα.Δεν έχουν τελειωμό όμως.......Όλο καινούργια σχέδια μου έρχονται στο μυαλό.Δεν προλαβαίνω όμως να κάνω και πολλά.Τα καμάρια μου ακούραστα.Και αργούν και το βράδυ να κοιμηθούν τα άτιμα.!!!! Δεν πειράζει σε λίγο καιρό θα φύγουμε για διακοπές (θα σας πω σε άλλη ανάρτηση) και ελπίζω να κοιμούνται πιο νωρίς.!!!!!! Τελευταία μέρα του Giveaway όσοι θέλουν προλαβαίνουν μέχρι το βράδυ.!!!!!χαχα











Πολλά φιλιά σας στέλνω.!!!

12 σχόλια:

  1. Γεια σου αγαπητή Εύα! Πολύ όμορφες οι τσαντούλες σου! Καλά να περνάς το καλοκαίρι σου! Πολλά φιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασιλική μου σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.Και εσύ να περνάς πανέμορφα κορίτσι.Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  2. Εύα μου, πολύ καλοδουλεμενες οι τσαντούλες σου! Να'σαι καλά!
    Καλό Σ/Κ , καλό μήνα να'χεις και να περνάς καλά!
    Τα φιλάκια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΥΑΚΙ,
    ΟΙ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΕΣ ΣΤΙΣ ΠΛΕΚΤΕΣ ΤΣΑΝΤΟΥΛΕΣ!!!!!!!!ΟΜΩΣ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΦΟΔΡΑΡΙΣΜΑ! ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ!
    ΚΑΛΟ ΣΒΚ!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Εφη μου σε ευχαριστώ πολυυυυυυ. Έγινα σε κάτι γνωστή στην γειτονιά???? Ουάου είμαι πολύ χαρούμενη γι'αυτό.!!!! Προσπαθώ ακόμα με τις φόδρες,είμαι όμως σε καλό δρόμο απ'ότι μου λέτε. Καλό Σ/Κ και σε σένα.Πολλά φιλιά.!!!!

      Διαγραφή
  4. H ταχύτητα με την οποία τις ολοκληρώνεις είναι εκπληκτική!! Τι μηχανή είσαι εσύ βρε Εύα!! Μπράβο, φοβερές και τέλειοι οι συνδυασμοί.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαντάσου Αγγελική και να μην ήταν και τόσο ζωηρά τα αγόρια μου.!!!! Το βράδυ μου αφήνουν ένα σπίτι βομβαρδισμένο!!!! χαχα Θα σας είχα ζαλίσει με τις αναρτήσεις μου!!!!! χαχαχα Σε ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια σου χαίρομαι πραγματικά που σας αρέσουν.Φιλιά.

      Διαγραφή
  5. Ααα τι τέλειεεεεες!! Καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό μήνα και καλή εβδομάδα Εύα μου!!!!!μας έχεις βάλει τα γυαλιά στο πλέξιμο!!!!!τέλειες και αυτές!!!!φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ πολύ όμορφες οι καινούριες τσάντες σου. Καλό μήνα και καλή συνέχεια εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι τέλειες τσάντες!!!Φανταστικά χρώματα και μου αρέσουν πολύ οι λεπτομέρειες με τα λουλούδια!!!!Πολυ καλή δουλειά,μπράβο!!!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή