Παρασκευή 11 Απριλίου 2014

Ανοιξιάτικα κολιέ!!!!

Καλημέρα , καλημέρα!!!!!!! Τι μου κάνει η όμορφη παρεούλα; Γίνεται χαμός από κατασκευές αυτόν τον καιρό!!!!! Εγώ δεν έφτιαξα κάτι Πασχαλινό ακόμα!!!!!! χαχαχαχαχα Αλλά έφτιαξα και άλλα κολιεδάκια. Χρωματιστά και ανοιξιάτικα!!!! Θα μου πεις με αυτόν τον καιρό την βροχή και την θερμοκρασία που έχει τώρα, μάλλον πάλι προς το Φθινόπωρο βαδίζουμε!!!!!! χαχαχαχαχαχα Δεν πειράζει δεν πτοούμαστε!!!!!! Ξεκινάμε λοιπόν!!!!!!!!!!!!!!!!

Κολιέ με βελονάκι με μωβ νημα και αλυσίδα σε χρυσό χρώμα. Αυτό είναι από τα αγαπημένα μου αλλά δυστυχώς όσο και να προσπάθησα, το υπέροχο μωβ χρώμα του δεν καταφέρνω να φανεί και στην φωτο. σνιφ

Ένα πιο απλό κολιέ για να το φοράτε κάθε μέρα με τα μακό μπλουζάκια και το τζινάκι αλλά και να ξεχωρίζεται βεβαίως βεβαίως!!!!!!!! χαχαχαχαχαχα

Κολιέ με κορδόνι και μωβ νήμα (βελονάκι πάντα χιχιχιχιχιχι)  -πάλι δεν φαίνεται το χρώμα- υπέροχες χαντρούλες κύβοι σε μωβ και χαριτωμένες μελισσούλες !!!!!

Κολιέ σε παλ χρώματα ,αλυσίδα και γυάλινες χάντρες. Συνδυάζεται με πάρα πολλά ρούχα!!!!

Κολιέ σε σιελ κίτρινο, νομίζω θυμίζει καλοκαίρι, σου φτιάχνει την διάθεση!!!!!
Κολιέ σε μπλε κίτρινο με σατέν κορδόνι πλεγμένο με το βελονάκι - δυστυχώς ούτε εδώ φαίνεται καλά το μπλε χρώμα- αλυσίδα σε χρυσό χρώμα ,διάφορες χάντρες και φυσικά μια καρδούλα για όλες σας!!!!!





Σας φιλώ γλυκά γλυκά!!!!!! Να περάσετε υπέροχα τις ημέρες του Πάσχα!!!!!!


24 σχόλια:

  1. Με μια μικρή δυσκολία να γράψω σχόλιο... μου άρεσαν πολύ τα κολιέ σου!
    Καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!!! Χαίρομαι που σου άρεσαν!!!! Και οι παρατηρήσεις σου είναι πάντα ευπρόσδεκτες ώστε να γίνω καλύτερη!!!! Καλή Ανάσταση!!!!

      Διαγραφή
  2. Τα βελονάκια συνεχίζουν να... φλέγονται!!!
    Έχεις πάρει για τα καλά φόρα εσύ, ε?
    Μπράβο, Ευάκι μου!!! Χαίρομαι που είσαι στα επάνω σου και το αποτέλεσμα σε δικαιώνει πλήρως!!!
    Φιλάκια πολλά, κορίτσι μου!
    Να είσαι καλά και να περάσεις όμορφα και γαλήνια το Πάσχα!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα Γλυκό μου κοριτσάκι!!!!!! Ευτυχώς τα καταφέρνω προς το παρόν να αφήνω την μαυρίλα μακριά χαχαχαχαχαχαχαχα Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!!!! Πολλά φιλιά σου στέλνω και να περάσεις υπέροχα το Πάσχα!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  3. Τέλεια είναι !!!!! Μου αρέσουν πολύ το μώβ το πρώτο !!!!!...και το γαλάζιο με σομόν και τις ττρκουάζ χάντρες πολύ ωραίοοο !!!! Καλή συνέχεια στις εντυπωσιακές δημιουργίες σου !!!! Είναι πολύ ωραίο να φτιάχνεις κοσμήματα με βελονάκι !!!
    Φιλάκια Ευάκι !!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μυρσινούλα νεραιδούλα τι κάνεις βρε κορίτσι εσύ???? Χαίρομαι πολύ που σου αρέσουν οι δημιουργίες μου!!!! Προσπαθώ!!!!!!! Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  4. Πήραν φωτιά τα βελονάκια!! Ομορφοι οι συνδυασμοί των χρωμάτων, χαρούμενο και φωτεινό το αποτέλεσμα! Να'σαι καλά, Εύα και να περάσεις όμορφα το Πάσχα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχα Πέπη!!!! Σε ευχαριστώ πολυυυυυυυ!!!!! Και εσύ να είσαι καλά και να περάσεις υπέροχα το Πάσχα!!!!!! Φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  5. Καλά τέλεια Εύα. ΤΕΛΕΙΑ όμως, πάρα πολύ ωραία!!!!
    Μπράβο σου!!!
    Σου εύχομαι ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ και ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!! Να περάσεις όμορφα με τους αγαπημένους σου!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ροδούλα μου!!!!!! σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!!!!! Καλή Ανάσταστη και καλό Πάσχα και σε εσένα!!!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  6. Πολύ όμορφα όλα!! Καλή Ανάσταση να έχεις και καλό Πάσχα με υγεία και ξεχωριστές στιγμές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!!!!!! Και εσύ να περάσεις πανέμορφα!!!! Καλό Πάσχα!!!!!

      Διαγραφή
  7. Περασα τυχαια το ομορφο σπιτικο σου-σελιδα σου και αφηνω τις ευχες μου οπως κανω στους μπλοκοφιλους μου.Πασχαλινες δεχτείτε ευχες απο την καρδια βγαλμένες,ολες οι μέρες της ζωής σας να είναι αναστημένες.Καλη Ανάσταση και Καλό Πάσχα!!!
    ░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σε ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη και τις όμορφες ευχές !!!! Καλό Πάσχα και σε εσένα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν είναι μόνο που είναι πανέμορφα τα σχέδια σου, είναι και που τα φτιάχνεις τόσο καλοδουλεμένα...!! Και το μωβ φαίνεται μια χαρά, μη στεναχωριέσαι καθόλου. Μακάρι να μπορούσα να τα φτιάξω κι εγώ, ταιριάζουν πάρα πολύ με το στυλ μου :)
    Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα Εύα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Lyriel για τα καλά σου λόγια!!!! Να είσαι καλά κοριτσάκι μου!!!!!

      Διαγραφή
  10. Καλημέρα!!! Τα κολιέ σου είναι υπέροχα!!! Δυστυχώς έχω χαθεί, γιατί πλέον δεν έχω καθόλου ελεύθερο χρόνο...Μου λέιπει πολύ η δημιουργία και εσείς... Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα!!! Φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου!!!!!!!! Δεν πειράζει,και εγώ είχα χαθεί για αρκετό καιρό.Το καλό με την παρείτσα μας είναι ότι δεν ξεχνάμε ο ένας τον άλλον και πάντα επιστρέφουμε στην γειτονιά μας!!!!! Και εμάς μας λείπεις και εσύ και οι πανέμορφες δημιουργίες σου!!!!! Καλά να περνάς!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  11. Ευάκι μου γλυκό, τι όμορφα και γενάτα χρώματα είναι τα καινούρια σου σχέδια!!! Ανοιξιάτικα πραγματικά!!! Μπράβο σου κοριτσάκι μου γλυκό!!! Σου εύχομαι καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα!!! να περάσετε πολύ ξεχωριστά!!! Σε φιλώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κικίτσα μου γλυκιά!!!!!! χαίρομαι που σου αρέσουν!!!!! Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  12. Xρόνια Πολλά με υγεία!!!
    Τα κολιέ σου τα ζήλεψα!!! Μπράβο σου!!!
    Καλό σ/κ
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χριστός Ανέστη Εύα μου!!!
    Ξανακαμάρωσα τα κολιεδάκια σου. Είναι πολύ όμορφα πάντως!!! Μπράβο σου για άλλη μια φορά!!
    Πώς περάσατε το Πάσχα; Εύχομαι όμορφα!!!
    Το Αναστάσιμο Φως, να ευλογεί και να σκεπάζει το σπιτικό σου!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή