Κυριακή 3 Μαΐου 2015

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!! Με τόσο όμορφο καιρό ελπίζω να βγήκατε όλοι για μια βολτίτσα να μαζέψετε ήλιο και λουλούδια!!! Εγώ έφτιαξα ένα όμορφο πλεκτό στεφανάκι..... για μια πολύ καλή μου φίλη!!!!!Απ'ότι μου είπε της άρεσε πάρα πολύ!!! Για να δούμε τι θα πείτε εσείς???? Και δεν θέλω ευγένειες!!!!!!! χαχαχαχαχαχα



Επίσης τελείωσα και ένα σάλι που το είχα αφήσει τον τελευταίο χρόνο με όλα αυτά που μου συνέβαιναν..... θα το ευχαριστηθώ βέβαια από τον Σεπτέμβριο και μετά!!!!χαχαχαχα


Πολλά φιλιά σας στέλνω!!!! 








10 σχόλια:

  1. Το στεφανάκι είναι άθλιο... πώς τόλμησες να μας το παρουσιάσεις κιόλας??!!!
    ;-)
    Ευάκι μου, είναι πραγματικά υπέροχο!!! Και του χρόνου!!!!
    Και το σάλι!!!! Τί όμορφοοοοο! Και μην παίρνεις όρκο πως θα το χρησιμοποιήσεις από Σεπτέμβη... (Νομίζω πως θα είναι ιδανικό για βραδυνές καλοκαιρινές βολτούλες! Μια χαρά θα σε βολέψει με την ψυχρούλα και τις υγρασίες!)
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, κούκλα μου! Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχαχα Τρελοκομείο μου!!!!!! σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!!!!! για την κριτική σου!!! νομίζω ότι δεν έχεις άδικο για το σάλι!!!! πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  2. καλώς σε βρήκα.... πολύ όμορφο το σάλι και ωραία χρώμα ...
    μου άρεσε και το στεφάνι ...
    κάλο μηνά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες!!!! Χαίρομαι που σου άρεσαν! Καλό μήνα και σε σένα!!!

      Διαγραφή