Παρασκευή 8 Ιανουαρίου 2016

Είμαστε έτοιμοι για τα καλλιστεία!!!!!!

Ευτυχώς πρόλαβα και εγώ να φτιάξω κάτι για τα καλλιστεία κούκλας που σκέφτηκαν οι Αντωνοπουλίτσες οι χρυσοχέρες!!!!! και πήρε την ιδέα τους  η ΔΡΆΣΗ για να την κάνει καινούργια δράση και να ενημερωθούμε και εμείς οι υπόλοιποι της γειτονιάς!!!!! Δεν ήξερα αν μπορούσα να φτιάξω κάτι αλλά επειδή έχω χάσει κάποια άλλα μπαζάρ και έχω στεναχωρηθεί αποφάσισα ότι θα βάλω τα δυνατά μου να προλάβω!!!! Σήμερα το πρωί πήγα στο ταχυδρομείο με μεγάλη χαρά!!!!! και έδωσα το κουτί με τις κούκλες μου. Δεν έχω ξαναφτιάξει κούκλες αλλά προσπάθησα με πολύ αγάπη και πολλές πολλές ώρες πλέξε-ξήλωνε το αποτέλεσμα να είναι καλό. Νομίζω ότι κάτι κατάφερα!!χαχαχαχαχα


Να σας συστήσω την Μερόπη (το όνομα της αγαπημένης μου φίλης που με στηρίζει πάντα σε ότι κάνω) μια μικρή,γλυκιά μαγείρισσα..........




και ο Μάρκος  ο σεφ!!!!!! 



διότι δεν μπορούσε μια δεσποινίς να πάει ασυνόδευτη σε μια τόσο επίσημη εκδήλωση!!!!!!! χαχαχαχαχα




Οι κούκλες μου είναι πλεγμένες με το βελονάκι και γεμισμένες με το υλικό που γεμίζουν τα διακοσμητικά μαξιλάρια.Αν δεν κάνω λάθος λέγεται πολυεστερική βάτα.


Θα τα ξαναπούμε γιατί θέλω να σας δείξω τι έχω φτιάξει!!!! Η γνώμη σας είναι πάντα πολύτιμη!!!!!!!!



Πολλά πολλά φιλιά σας στέλνω!!!!



16 σχόλια:

  1. Υπεροχα ...μπράβο σου πολύ ωραία δουλεια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γλύκα το ζευγαράκι!!!! Γεια στα χέρια σου, Εύα!!! Καλή και ευτυχισμένη χρονιά να'χεις, γεμάτη υγεία, χαρά, αγάπη και αισιοδοξία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Πέπη μου!!!και σε σένα ότι καλύτερο για την νέα χρονιά!!!!!

      Διαγραφή
  3. Ω!!!! Τί όμορφο ζευγαράκι!!! (Ή είναι απλά συνάδελφοι? Δεν θέλω να ανάψω φωτιές στα καλά καθούμενα!!!)
    ;-)
    Είναι πανέμορφες οι κούκλες σου, Ευάκι μου και σίγουρα θα κάνουν πολλά μουτράκια χαρούμενα!
    Εννοείται πως ανυπομονούμε να μας δείξεις και ό,τι άλλο έχεις φτιάξει! Χαρά μας!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, κορίτσι μου! Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ κοριτσάκι μου γλυκό!!!!!! ας πούμε ότι είναι συνάδερφοι μην τυχόν και τους χωρίσουν και στεναχωρηθούν!!!χαχαχα Μακάρι Γιάννα μου!!!!και εγώ αυτό θέλω να είναι όλα τα παιδικά μουτράκια χαμογελαστά!!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!καλό Σαββατοκύριακο και σε σένα!!!

      Διαγραφή
  4. Κούκλα η δεσποινίς... ευτυχώς που ο Σεφ σου είναι ισάξιος γιατί θα είχαμε ...ζήλιες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απαπα και δεν θα θέλαμε κάτι τέτοιο!!!αχαχαχαχα
      Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!!

      Διαγραφή
  5. Καταπληκτικές οι κούκλες σου!!!!! Είναι υπέροχο ζευγάρι και σίγουρα θα εντυπωσιάσουν στα καλλιστεία!!!! Καλή συνέχεια στις δημιουργίες σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!!!!Μακάρι να πάνε όλα καλά στην έκθεση!!!!

      Διαγραφή
  6. Καταπληκτικές οι κουκλίτσες σου Ευάκι γλυκό!!!δεν έχω φτιάξει ποτέ!καλή συνέχεια στις δημιουργίες σου και καλή χρονιά!!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Δεσποινάκι μου!!! άμα προσπαθήσεις σίγουρα θα τα καταφέρεις!!!!! Φιλιά!!!!!!

      Διαγραφή